Do rejestracji w portalu Beneficjenta wymagane będzie podanie adresu e-mail (na ten adres przyjdzie link aktywacyjny do portalu, czas na aktywację – 3 dni), dopiero aktywne konto na portalu beneficjenta umożliwi złożenie wniosku o dofinansowanie. Wniosek zostanie wysłany w wersji elektronicznej oraz wydrukowany dla Beneficjenta. Wydrukowany i podpisany wniosek wraz ze wszystkimi załącznikami można będzie złożyć w Urzędzie Miejskim w Łochowie.
Za datę złożenia wniosku przyjmuje się datę wpływu do Urzędu podpisanej wersji papierowej wniosku.
Dodatkowe informacje
- Wnioskodawca musi posiadać rachunek bankowy (numer i nazwa banku)
- Numer księgi wieczystej (jeśli brak, dokument potwierdzający prawo własności budynku np. akt notarialny)
- Wnioskodawca musi znać powierzchnię budynku, w tym powierzchnię przeznaczoną na prowadzenie działalności gospodarczej (uwaga: jeżeli powyżej 30% pow. budynku przeznaczono na działalność gospodarczą- dofinansowanie nie przysługuje, jeśli do 30% dofinansowanie proporcjonalnie niższe)
- Beneficjent musi znać rok oddania budynku do użytkowania (w przypadku nowych budynków rok uzyskania zgody na rozpoczęcie budowy)
- W celu wyliczenia kwoty wsparcia niezbędne będą dokumenty potwierdzające osiągnięte dochody w roku ubiegłym (w szczególności zeznanie podatkowe złożone do Urzędu Skarbowego)
- Wnioskodawca będzie proszony o podanie numerów PESEL wszystkich osób pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym.